|
Preocupati si de imaginea companiei, mai ales in sfera de activitate, am pus la dispozitia celor interesati Portalul IQM, o pagina proprie, construita intr-un mod consonant cu identitatea si scopul organizatiei noastre.
1. Construirea de aplicatii pentru retele IntranetAliniindu-se preocuparilor internationale privind informatizarea tuturor domeniilor de activitate, IQ Management construieste, dezvolta si implementeaza proiecte privind servicii informatice specifice, prin sisteme Intranet.Intranetul este o retea privata care pune la dispozitia companiei respective informatii specifice si resurse computerizate pentru angajatii sai, facilitand lucrul in echipa si o comunicare in timp real, pentru coordonarea activitatilor si atingerea obiectivelor. Proiectele noastre raspund celor mai exigente cerinte de informatizare: permit utilizatorilor autorizati lucrul online, folosind un browser web obisnuit (Internet Explorer sau Netscape Communicator), de la orice calculator conectat la Internet sau numai de la anumite calculatoare prestabilite (care contin un certificat digital), asigura un nivel ridicat de securitate a accesului (pe baza de nume utilizator si parola sau certificat digital stocat in calculator sau in smart card) etc. Transmiterea parolei atat la autentificarea utilizatorului, cat si la schimbarea ei, se face obligatoriu in mod securizat (SSL), restul sesiunii putandu-se desfasura in mod nesecurizat. Acest sistem de management asistat de calculator elimina posibilitatile de frauda, asigurand un control riguros al activitatii tuturor utilizatorilor. Sistemul permite accesarea in orice moment a tuturor informatiilor din sistem, permitand luarea deciziilor in deplina cunoastere a situatiei. Intranetul care indeplinesc si functia de ERP (Enterprise Resource Planning - planificarea resurselor companiei) este format din mai multe subprograme (module) de sine-statatoare pentru fiecare activitate, care permit construirea unei baze de date specifice, extinsa, functionala si usor accesibila. Aplicatiile oferite sunt construite cu Lotus Notes, care este lider de piata la categoria produselor software colaborative (groupware), cu un numar instalat de peste 90 milioane utilizatori. Pe baza tehnologiei Domino, Lotus Notes a devenit primul server dinamic de pe piata, prin combinarea tehnologiilor Notes cu standardele Internet. Serverele Lotus Notes Domino ofera instrumentele cele mai avansate pentru gestiunea documentelor in interiorul organizatiei, precum si in relatiile cu partenerii de afaceri, permitand introducerea si procesarea oricarui tip de informatie: texte formatate, tabele, date din alte tipuri de aplicatii (de exemplu sisteme de baze de date relationale), formulare, prezentari grafice, imagini, sunete, secvente video etc.) Importante sunt avantajele ce decurg din aceasta structura privind stocarea, gruparea, regasirea, usurinta in actualizare, partajarea si rapida difuzare a informatiei. Pentru o retea inchisa de tip Intanet constituie o prioritate securitatea datelor, care s-a extins si asupra aplicatiilor, serverelor, utilizatorilor etc. Pentru noi si pentru clientii nostri am construit, implementat si sunt functionale urmatoarele sisteme intranet ERP:
 Intranetul Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor
 Intranetul Comisiei Nationale de Gradare a Semintelor de Consum
 Intranetul Colegiului Medicilor Veterinari
 Intranetul ERP Edelweiss Group
 Intranetul ERP IQ Management
2. Sistemul de Identificare si Inregistrare a AnimalelorSistemul de Identificare si Inregistrare a Animalelor (SNIIA) reprezinta un element vital al functionarii pietei alimentare in conformitate cu standardele ridicate pe care societatea moderna le implica in privinta sigurantei alimentelor, bunastarii animalelor si protectiei consumatorilor. SNIIA este o cerinta expresa de integrare a Romaniei si un pilon important al IACS (Sistemul Integrat de Administrare şi Control)Intregul proces trebuie sa asigure trasabilitatea animalelor conform principiului ”de la ferma la farfurie”. Pentru ca acest mecanism sa functioneze a fost nevoie sa se creeze o retea nationala computerizata (peste 3.500 computere), conectate in regim asincron, prin Internet, la Baza Nationala de Date. In conformitate cu prevederile legale in vigoare, responsibilitatea pentru SNIIA revine Autoritatii Nationale Sanitar Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor. O parte din aceste responsabilitati au fost incredintate, prin licitatie publica, societatii noastre, care a dobandit astfel calitatea de Operator National a SNIIA.
3. Sistemul de procesare a datelor pentru unitatile bancare si non bancare - Document managementSistemul de procesare a datelor pentru unitatile bancare si non bancare (IFN) se adreseaza societatilor ce doresc sa-si largeasca sfera serviciilor incluzand operatiuni de culegere, transfer si procesare a datelor utilizand drept suport Internetul. Produsul permite evaluarea agentilor economici ce aplica pentru obtinerea unei finantari, procesarea informatiilor si acordarea unui scor, incarcarea documentelor de eligibilitate, asistenta on line la intocmirea fluxului de numerar si a BVC, scanarea tuturor documentelor implicate, fara ca potentialul client sa se deplaseze din fata computerului sau. Clientii nostri de referinta in acest domeniu sunt Raiffeisen Bank si FNGCIMM (Fondul National de Garantare a Creditelor pentru IMM).
|
|
|