Finantare on-line

Finantare intranet

IQ Management



Proceduri de lucru



Prezentare programe
Proceduri de lucru
Login
Help
Exit




Scop
Procedurile de lucru din cadrul  programelor de finantare operate de IQM au drept principal obiectiv minimizarea eforturilor potentialilor beneficiari in intocmirea si sustinerea proiectelor de initializare sau dezvoltare a afacerii.
Datele si informatiile solicitate sunt strict confidentiale si sunt folosite exclusiv in scopul obtinerii finantarii.
IQM este inregistrat in Registrul National al Operatorilor de Date cu caracter personal sub numarul 2786.
Societatea noastra isi asuma intreaga responsabilitate pentru protectia si securitatea datelor.
Metodologie
Toate etapele prealabile avizarii de catre FNGCIMM a solicitarii dvs.de finantare se desfasoara exclusiv pe cale electronica, prin intermediul acestui site, urmand cu strictete pasii descrisi mai jos; scopul nostru este de a va reduce la minimum timpul alocat obtinerii  finantarii, de a va elimina deplasarile inutile si de a va scuti de inconvenientele unui refuz politicos dupa ce ati cheltuit timp, bani si nervi.  
Solicitarea de finantare
Inainte de a incepe procedurile de mai jos, asigurati-va ca aveti la indemana Certificatul de Inmatriculare al societatii dvs., actul de identitate si Proiectul (sau schita de proiect) pentru care intentionati sa solicitati finantarea.
Procesarea solicitarii dvs. se va face pe baza formularului ce il veti completa, a datelor publice despre compania dvs. si ulterior, in cazul obtinerii avizului de principiu, pe baza inscrisurilor originale.
Studiati cu atentie programele atat prin prisma activitatii ce o desfasurati, cat si prin cea a proiectului pentru care doriti sa obtineti finantarea; alegeti programul ce vi se potriveste!
PAS 1

Introduceti Codul Unic de Identificare (CUI) al societatii dvs. Daca figurati in bazele noastre de date, munca vi se reduce simtitor; daca nu, va rugam sa introduceti cu atentie si rigurozitate datele si informatiile solicitate despre societatea dvs. si despre dvs. personal, in calitatea ce o aveti de reprezentant al societatii.
PAS 2
Definiti proiectul cu o denumire semnificativa, precum si suma solicitata, tinanad cont de faptul ca se finanteaza 90% din valoarea totala a proiectului.
Alegeti codul CAEN potrivit pentru proiectul dvs.
Completati campurile la garantiile pe care le propuneti in sustinerea proiectului.
Inscrieti in rubricile corespunzatoare veniturile totale ce le estimati a le obtine in perioada in care beneficiati de finantarea solicitata.
PAS 3
Faceti Upload (incarcati) o imagine scanata a Certificatului de inregistrare a companiei dvs. si o imagine dupa actul de identitate; in cazul in care nu aveti scaner, va rugam sa transmiteti documentele solicitate prin fax.
Atentie!  
Solicitarile de finantare incomplete sau fara documentele scanate/transmise prin fax NU se proceseaza. Campurile marcate cu * sunt obligatorii.
PAS 4
Dati click (apasati) butonul Trimite. Solicitarea dvs. intra in procedura de prelucrare.
Procesarea solicitarilor si apoi, implicit, raspunsul privind continuarea sau respingerea proiectului propus de dvs. va fi transmis prin e-mail sau veti fi contact telefonic de unul din operatorii nostri, in termen de maxim o zi lucratoare.
PAS 5

Companiile ce prezinta proiecte considerate viabile vor avea acces in modulul de completare documente on-line.
Administratorul companiei sau persoana de contact imputernicita va primi un Nume Utilizator si o Parola, cu care se va putea loga in intranetul dedicat activitatii de finantare on-line.
PAS 6
Avand acces in intranet, in dosarul deschis pentru compania dvs. trebuie sa incarcati (upload) documentele solicitate: de eligibilitate, cele referitoare la proiect, de garantare, cele contabile.
IQM va face colationarea documentelor de finantare, prin teste de plauzibilitate, corelatii primare si validarea identitatii persoanelor fizice si juridice implicate.
PAS 7
Urmeaza procesarea solicitarilor de finantare, incepand de la receptia dosarelor selectate, analiza lor, pana la avizarea sau respingerea acestora.
Dosarele avizate de IQM vor fi inaintate catre FNGCIMM.
Acordarea finantarii si derularea
PAS 8
Etapele pregatitoare fiind incheiate, ati ajuns la faza de acordare a finantarii. Pentru aceasta, este necesara instituirea garantiilor: ipoteci asupra bunurilor, inscrierea gajurilor sau depozitarea Biletelor la ordin.
PAS 9
Disponibilizarea sumelor se face prin creditarea de catre FNGCIMM a contului solicitantului, odata cu eliberarea instiintarii de finantare catre IQM, care va opera in continuare dosarele in derulare, pana la inchiderea lor.
Monitorizarea finatarii
PAS 10

Pe toata durata finantarii, IQM va monitoriza permanent realizarea Proiectului, performantele financiare in perioada de gratie, plata ratelor si dobanzilor scadente, bazandu-se pe o comunicare deschisa si eficienta cu beneficiarii, pentru a identifica si a remedia eventualele deficiente aparute.
Finalizarea finantarii
PAS 11
Daca la termenul stabilit dosarul de finantare se inchide fara probleme, atunci contractul inceteaza de drept.
Daca beneficiarul nu a respectat clauzele contractului si nu a rambursat creditul acordat la termenul stabilit, se va trece la executarea silita si recuperarea creantelor.







Copyright © 2007 IQ Management & Delta
Powered by Lotus Notes Domino
Designed by Delta
Sus